Wat ga je bij ons doen?
Als medewerker Payroll Support zorg je ervoor dat de vragen van klanten over personeel- en salarisadministratie beantwoord worden. Dat zijn steeds meer vragen over de gebruikte software van AFAS. Als medewerker Payroll Support schakel jij makkelijk tussen verschillende rollen en ben je allround inzetbaar.
Delta is al 15 jaar een enthousiaste dienstverlener op het gebied van administratie en automatisering. De kern van onze dienstverlening zit in het specialisme personeels- en salarisadministratie. Wij helpen klanten graag met onze specifieke kennis en ervaring waar het nodig is. Het beheer van salaris-administratie, het doorvoeren van een wijzigingen en updates of het inrichten van het HR-systeem. Als gecertificeerde partner van AFAS ERP Software zijn Profit HRM/Payroll en InSite daarbij belangrijk hulpmiddelen.
In de functie van medewerker Payroll Support ga jij aan de slag met het opvangen van de vragen over personeels- en salarisadministratie en de gebruikte systemen. Je bent het eerste aanspreekpunt van onze klanten. Je staat telefonisch en schriftelijk onze klanten bij met raad en daad omtrent de vragen die ze hebben in dit vakgebied. Uiteraard werk je hierbij nauw samen met je collega’s van de expertisedesk. Op de hoogte blijven van relevante wet- en regelgeving spreekt voor zich. Verder wordt persoonlijke ontwikkeling aangemoedigd. Zo bereid je – op termijn – adviezen voor, handel je op deskundige wijze vraagstukken van onze klanten af en heb je een proactieve rol in het verbeteren van werkprocessen. In de toekomst zie je jezelf als expert, die zelfstandig klanten helpt, zo mogelijk ook op locatie bij de klant.
Wat bieden wij?
Wij bieden een uitdagende functie met volop doorgroeimogelijkheden. Het gaat om een afwisselende, verantwoordelijke functie voor 40 uur per week. We bieden:
-Passend salaris
-Reiskostenvergoeding en pensioenregeling
-27 vakantiedagen
-Mogelijkheid tot volgen van trainingen
-Open, informele werksfeer, met o.a. regelmatig teamdagen en -uitjes
-Een platte organisatie.
Wat zoeken wij?
-Iemand met uitstekende communicatieve vaardigheden en overzicht kan houden op administratieve processen,
-Met HBO werk- en denkniveau,
-In bezit Diploma PDL en/of VPS óf bereid om deze opleiding te starten,
-Met duidelijke affiniteit met automatisering
Het is een pré als je werkervaring hebt opgedaan in een soortgelijke functie of als je kennis hebt van de software van AFAS
Reageer vooral ook als je recent een hbo- of wo opleiding in de ICT of financiële richting hebt afgerond.
Solliciteren?
Stuur je sollicitatie, inclusief CV, motivatie en beschikbaarheid, naar sollicitatie@deltapayroll.nl t.a.v. Babette Louwers-Ooms.