Meer tijd, kwaliteit en budget met digitale personeelsdossiers en werkprocessen

 

Papieren personeelsdossiers vormen voor veel HR-managers in een moderne organisatie nog altijd een flink pijnpunt. Met uiteenlopende wet- en regelgeving en bovendien veel niet-geclassificeerde informatie op papier ‘vaak ook nog eens verspreid over meerdere afdelingen en/of locaties’ kan het bijzonder lastig zijn om een efficiënt en consistent beheer uit te voeren.
De eerste winst heeft u al te pakken!

Gelukkig hebt u de eerste stap naar een digitale organisatie al gezet! U hebt gekozen voor een krachtige (alles-in-één) softwareoplossing van AFAS. Binnen Profit van AFAS kunt u al uw administratieve processen, van Financieel tot HRM en van Logistiek tot CRM & Projecten, automatiseren en digitaliseren. Maar hoe pakt u dat aan? Waar begint u en hoe zorgt u ervoor dat dezelfde informatie op papier straks digitaal beschikbaar is in Profit? Heeft een digitaal dossier eigenlijk wel dezelfde juridische bewijslast als een papieren dossier en hoe zorgt u voor juiste loonkostensubsidies, inhoudingen en afdrachten voor al uw medewerkers?

Een krachtige combinatie:  Delta HR & Payroll + Karmac

Delta HR & Payroll en Karmac, AFAS-experts op het gebied van informatie­management en personeel- en salarisadministraties, helpen u graag verder! Of het nou om de implementatie of de uitvoering gaat, om advies of extra capaciteit. In tegenstelling tot andere marktpartijen bieden Delta HR & Payroll & Karmac u een totaaloplossing. Wij zorgen niet alleen voor de inrichting, het optimaliseren van processen en/of het digitaliseren van uw dossiers, maar nemen het hele proces uit uw handen.

Welke ondersteuningsvraag u ook heeft, onze specialisten zijn u graag van dienst!