De Delta dag

Een maandelijkse inhoudelijke dag binnen Delta met Bourgondische gezelligheid.

Alle collega’s komen bij elkaar voor een leerzame en bovenal gezellige dag. We delen vakinhoudelijke kennis met elkaar, zoals de bedrijfsontwikkelingen binnen Delta en klantcases. Dit jaar staat de klantreis centraal. Met als doel aan ‘de voorkant’ de juiste vragen te stellen om het vervolgproces efficiënter te laten verlopen.

 

De klantreis staat centraal
De laatste Delta dag hebben we een externe trainster op bezoek gehad. Zij heeft ons meer geleerd over het thema ‘de klantreis’ en ons meegenomen in de klantreis van Ikea. Op basis daarvan zijn wij aan de slag gegaan met onze eigen klantreis: we hebben de reis in kaart gebracht, waarbij we de knel- en verbeterpunten hebben geïnventariseerd.

 

Verbeterde klantportaal
Op basis van deze inventarisatie hebben we de planningstool aangepast. Daarnaast gaan we het klantportaal van Delta aanpassen: we voegen meer rubrieken toe, zodat we beter kunnen inspelen op de klantvragen. De vraag komt namelijk sneller bij de juiste collega terecht. Tot slot, wordt ook de status en voortgang voor de klant inzichtelijker.

Al met al een zeer geslaagde, effectieve én gezellige dag!